ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK – ORRFILTER.HU

Az Általános Szerződési  Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák a Nasalia Kft (székhely: 2081 Piliscsaba, Ferenc-forrás útja 34, adószám:26627399-1-13), mint vállalkozás (“Vállalkozás”) által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.  A szerződés nyelve magyar. Az ÁSZ letölthető az alábbi linkről: orrfilter.hu/aszf

1.       Vállalkozás adatai:
Neve: Nasalia Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhelye: 2081 Piliscsaba, Ferenc-forrás útja 34.
Elektronikus levelezési címe: info@orrfilter.hu
Cégjegyzékszáma: 13-09-197463
Adószáma: 26627399-1-13
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve (cégbíróság): Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága
Tárhelyszolgáltató: Tárhelypark Kft. (1122 Budapest, Gaál József út 24. info@tarhelypark.hu) Ügyfélszolgálat: info@orrfilter.hu

2.       Alapvető rendelkezések:

2.1.    A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

2.2.    Az ÁSZF hatályba lépésének időpontja: 2019.02.15.

2.3.    A weboldal és annak tartalma szerzői jogok védelme alatt áll. Annak, illetve bármely részének másolásához illetve felhasználásához a Vállalkozás előzetes írásbeli hozzájárulása szükséges.

3.       Adatkezelési szabályok:
A Vállalkozás hatályos Adatlezelési Tájékoztatója megtalálható a Szolgáltató weboldalán: orrfilter.hu/adatlezeles címen

4.       Megvásárolható termékek:

4.1.    A webáruházban található termékek csak online vásárolhatók meg, az orrfilter.hu webcímen keresztül. Telefonon, faxon, emailben leadott rendeléseket a Vállalkozás nem fogad el.

4.2.    A webáruházban megvásárolt termékek jellemzőiről, adatairól, felhasználásáról a Vállalkozás a termékoldalon ad részletes leírást, tájékoztatást.

4.3.    A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek.

4.4.    A feltüntetett árak bruttó fizetendő árak. A Vállalkozás alanyi áfamentes számlát állít ki. A szállítási díj a termék kosárba helyezésekor külön kerül felszámítása. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A részletes szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része, a Szállítás fejezet alatt található.

5.       A rendelés menete

5.1.    A kiválasztott terméket – a méret előzetes kiválasztása után – a Kosárba feliratú gombbal teheti a kosárba.

5.2.   A kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti, szerkesztheti. Lehetőség van arra, hogy megtekintse és módosítsa, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, illetve törölheti az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a Vásárlás folytatása gombot.

5.3.    Ha minden rendben van és a megrendelés mellett döntött, akkor a Pénztár gombot megnyomva véglegesítheti a megrendelését.

5.4.    Itt a szállítási és számlázási címének megadása után kiválaszthatja a szállítási és a fizetési módot. Erről bővebben az ÁSZF Fizetés  illetve Szállítás fejezetben írunk.

5.5.    Megrendelésgomb megnyomása után (bankkártyás fizetési mód esetén a sikeres fizetés után) a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben 24 órán belül nem kap ilyen levelet, a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az ügyfélszolgálati email címen.

5.6.    Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását, a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy visszaigazolást, miszerint megrendelése feldolgozásra került. A termék kiszállítására csak ezt követően kerül sor.

5.7.    Minden megrendelés egy egyedi megrendelés számmal azonosítható.

5.8.    A megrendelt termékét ezután átadjuk a szállítást végző szolgáltatónak, aki a jelzett határidőn belül kikézbesíti Önnek / a csomagpontra a csomagot.

6.       Regisztráció:

6.1.    A honlapon jelenleg regisztrációs lehetőség nincs.

7.       Megrendelés feldolgozása:

7.1.    A megrendelések feldolgozása legkésőbb 2 munkanapon belül megtörténik. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetében 3 munkanap.

8.       Fizetés:

8.1.    A webáruházban fizetés Barion bankkártyás / Barion tárcás fizetési móddal és utánvéttel lehetséges.

8.2.    Bankkártyás fizetés: elfogadott bankkártyák: Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, AmericanExpress. Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013. A bankkártyás fizetésért többletköltséget nem számolunk fel.

8.3.   Az utánvétes fizetési mód választásakor a csomag átvételekor készpénzben kell fizetni a csomagponton vagy a kézbesítő futárnak. Egyes csomagpontokon van bankkártyás fizetési lehetőség is, de ezt nem tudjuk garantálni. Az utánvétes fizetés díja 300 Ft, melyet megrendeléskor számítunk fel és a számla végösszege már tartalmazni fogja.

8.4.   A fizetendő végösszeg a Pénztár oldal megrendelés összesítőjében található és minden költséget tartalmaz.

9.       Szállítás

9.1.    Szállítási határidő: legkésőbb a megrendelés feldolgozását követő 3 munkanapon belül átadjuk a szállítást végző cégnek a csomagot.

9.2.    Szállítási díj:
-GLS futárszolgálat házhozszállítás: bruttó 1100 forint
-GLS csomagpontra szállítás: bruttó 960 forint

9.3.    A webáruházunk által kapott megrendeléseket a vásárlásnál megadott szállítási mód szerint a GLS Kft. dolgozói kézbesítik. A kézbesítés várható idejéről előzetesen emailben értesítenek.

9.3.1. A GLS futárszolgálat az első sikertelen kézbesítés után elektronikus értesítést küld Önnek, és Ön interneten rendelkezhet a csomag további sorsáról. Kiválaszthatja a legjobb megoldást, hogy a második kézbesítésnél már megkapja a csomagot.
Küldemények nyomon követése: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes

9.4.    Küldemények nyomon követése: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes   GLS Call Center: 07:00 – 20:00 óráig: +36 1 802 02 65

9.5.    A küldemény elveszését, részleges elveszését, megsérülését, vagy megsemmisülését a kézbesítéskor, a kézbesítési okiraton azonnal jeleznie kell. Ennek elmulasztása jogvesztéssel jár. Kézbesítési okirat hiányában, a küldeményre vonatkozó egyéb okirattal a futár/csomagpont felé jogvesztő határidőn belül a kárt azonnal jeleznie kell.

9.6.    Amennyiben Ön nem veszi át a megvásárolt csomagot, a visszaküldés díja Önt terheli.

10.   Elállás joga

10.1.  A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Ön a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Ebben az esetben Ön köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy (14) napon belül visszaküldeni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha Ön a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.

10.2.  Ön kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli.

10.3.  Elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja üzlethelyiségen kívül kötött és távollévők között kötött szerződés esetén. Ha tehát a terméket még nem vette kézhez, elállási szándékát akkor is jelezheti írásban a Vállalkozás felé.

10.4.  Ha Ön gyakorolja elállási jogát, a Vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül megtéríti.

10.5.  Elállás esetén a Vállalkozás az Önnek visszajáró összeget az Ön által igénybevett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. Az Ön kifejezett beleegyezése alapján a vállalkozás a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de Önt ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti.

10.6.  Termék adásvételére irányuló szerződés esetén a Vállalkozás mindaddig visszatarthatja a visszafizetendő összeget, amíg Ön a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

10.7.  A vonatkozó rendelkezések alapján Ön nem gyakorolhatja az online adásvétel kapcsán biztosított speciális, indokolás nélküli elállási jogát olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza. A speciális értékesítési formára hivatkozással való 14 napon belüli, indokolás nélküli elállási jogát tehát csak akkor gyakorolhatja e termékkör esetében, ha annak csomagolását nem bontotta meg.
Felhívjuk figyelmét, hogy az orrfilter.hu webáruházban forgalmazott WoodyKnows orrfilterek higiéniai terméknek minősülnek, ezért a termék felbontása után nem áll módunkban azt visszavenni. E termékek esetében kizárólag a bontatlan csomagolású terméket vesszük vissza.

11.   Elállási jog gyakorlásának menete:

11.1.  Amennyiben élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti a  megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban (fent megadott címekre emailben vagy postai úton).

11.2.  Elállási jogának gyakorlásához kérjük használja az 1. sz mellékletben található Elállási nyilatkozat mintát.

11.3.  Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát.

11.4.  A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni!

11.5.  A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség.

11.6.  A termék visszaérkezését követő tizennégy napon belül a Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát.

12.     Hibás teljesítés, szavatosság

12.1.  A Vállalkozás hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesít hibásan a Vállalkozás, ha Ön a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.

12.2.  Vásárló és Vállalkozás közötti szerződés esetén az ellenkező bizonyításáig vélelmezni kell, hogy a teljesítést követő hat hónapon belül az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt, kivéve, ha e vélelem a dolog természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen.

13.     Kellékszavatosság

13.1.   Kellékszavatossági igénye alapján Ön választása szerint kijavítást vagy kicserélést igényelhet, vagy az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a Vállalkozás költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a Vállalkozás a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a bekezdés szerinti feltételekkel nem tud eleget tenni, vagy ha Önnek a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.

13.2.  Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

13.3.  A hiba felfedezése után Ön késedelem nélkül köteles a hibát a Vállalkozással közölni. Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni.

13.4.  Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén az Ön kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított két év alatt évül el.

13.5.   Ha a dolog meghibásodásában az Önt terhelő karbantartási kötelezettség elmulasztása is közrehatott, a szavatossági kötelezettség teljesítésével felmerült költségeket közrehatása arányában köteles viselni, ha a dolog karbantartására vonatkozó ismeretekkel rendelkezett, vagy ha a Vállalkozás e tekintetben tájékoztatási kötelezettségének eleget tett.

14.      Termékszavatosság

14.1.      Vállalkozás által fogyasztónak eladott ingó dolog termék hibája esetén Ön követelheti a gyártótól, hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy – ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, az Ön érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges – a terméket cserélje ki. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Ezen alcím alkalmazásában gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója.

14.2.     A gyártó mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy

·              a terméket nem üzleti tevékenysége vagy önálló foglalkozása körében gyártotta vagy forgalmazta;

·               a termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba a tudomány és a technika állása szerint nem volt felismerhető; vagy

·              a termék hibáját jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazása okozta.

·              Csere esetén a kicserélt termékre, kijavítás esetén a termék kijavítással érintett részére vonatkozó kellékszavatossági kötelezettség a gyártót terheli.

14.3.     A hiba felfedezése után Ön késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért Ön a felelős.

14.4.     A gyártót a termékszavatosság az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított két évig terheli. E határidő eltelte jogvesztéssel jár.

14.5.     Szavatossági igénye érvényesítésekor a szerződés megkötését Önnek kell bizonyítania. A szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát – Ön bemutatja. A szavatossági igény érvényesítését Ön írásban kell bejelentse a Vállalkozás részére.

14.6.     A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

14.7.Az szavatossági igény nem érvényesíthető:

·              A nem rendeltetésszerű használatból eredő meghibásodásokra, sérülésekre

·              Nem megfelelő méret esetén

·              A különféle vegyszerek (kozmetikumok, termálvíz stb.) által okozott károsodásokra, elszíneződésekre

15.     Panaszkezelés

15.1.   A vállalkozás célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, az Ön teljes megelégedettsége mellett teljesítse. Amennyiben Önnek mégis valamilyen panasza van a termékkel, a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti e-mail címen, vagy levél útján közölheti.

15.2.   Az írásbeli panaszt a Vállalkozás legkésőbb 30 napon belül írásban megválaszolja. A válasz másolati példányát 3 (három) évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja. A panasz elutasítása esetén álláspontját megindokolja, illetve tájékoztatja Önt, hogy mely felügyeleti szervekhez (például a jegyzőhöz Fogyasztóvédelmi Felügyelőségéhez) vagy a bírósághoz fordulhat.

1.       melléklet

Elállási nyilatkozatminta

(csak a szerződéstől való elállási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett: Nasalia Kft. 2081 Piliscsaba, Ferenc-forrás útja 34. info@orrfilter.hu

Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbi termék/ek adásvételére irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

Megrendelés száma / azonosítója:

A fogyasztó neve:

A fogyasztó címe:

Visszaküldött termékek megnevezése és darabszáma:

Elállás oka (nem kötelező kitölteni):

A fogyasztó aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt:

Az Általános Szerződési Feltételek nyomtatható változatban letölthető innen.