Szállítás és Fizetés

A lentieknél részletesebb információ megtalálható az Általános Szerződési Feltételekben

Fizetés

Webáruházunkban két fizetési mód közül tudsz választani: fizethetsz bankkártyával vagy választhatod az utánvétes fizetési módot is.

Bankkártyás fizetés

 

A bankkártyás fizetés a Barion rendszerén keresztül valósul meg. Fizethetsz Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, AmericanExpress kártyákkal és Barion tárcával is.

A biztonságos fizetésről a  szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt gondoskodik, mely a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártyád adatai hozzánk nem jutnak el.

A bankkártyás fizetési módért semmilyen további díjat nem számolunk fel!

Utánvétes fizetés

 

Az utánvétes fizetési mód választásakor a csomag átvételekor készpénzben fizetsz a csomagponton vagy a kézbesítő futárnak.

Egyes csomagpontokon van bankkártyás fizetési lehetőség is, de ezt nem tudjuk garantálni.

Az utánvétes fizetés díja 300 Ft, melyet megrendeléskor számítunk fel és a számlád végösszege már tartalmazni fogja.

Szállítás

Megrendelésedhez kétféle szállítási módot választhatsz: házhoz szállítást és csomagponton átvételt.

GLS házhoz szállítás

 

A GLS futárszolgálat a neki átadott csomagot 1-2 napon belül 8 és 17 óra között házhoz szállítja az általad megadott címre. A szállítás várható idejéről előzetesen emailt fogsz kapni.
Akkor érdemes ezt az opciót választanod, ha nap közben / munkaidőben itt tartózkodsz és át tudod venni a csomagot, vagy meg tudsz bízni valakit az átvétellel.

GLS Call Center: 07:00 – 20:00 óráig: +36 1 802 02 65

GLS Csomagpontra szállítás

 

A GLS futárszolgálat a neki átadott csomagot 2 napon belül a megrendeléskor kiválasztott csomagpontra szállítja, ahol 5 napon belül átveheted a csomagod.
Akkor érdemes ezt az opciót választanod, ha nem tudod előre, hogy hol fogsz tartózkodni az átvétel idején, és fontos neked a rugalmas átvételi időpont, hiszen itt te határozhatod meg, hogy mikor veszed át a csomagod.

A csomagod csomagpontra érkezésekor email értesítőt fogsz kapni.

GLS Call Center: 07:00 – 20:00 óráig: +36 1 802 02 65

 

Visszaküldés és elállás

 

Jó, ha tudod, hogy lehetőséged van arra, hogy 14 napon belül elállj a megrendelésedtől. Ebben az esetben a vásárlás teljes összegét visszakapod.

Az elálláshoz / visszaküldéshez találsz egy formanyomtatványt is az Általános Szerződési Feltételekben.

Ki kell emeljük azonban, hogy mivel higiéniai termékről van szó, ezért – érthető módon – csak a bontatlan csomagolású, használatba nem vett terméket áll módunkba visszavenni.

A fentiekkel valamint a  szavatossággal és garanciával, panaszkezelés módjával kapcsolatban bővebben olvashatsz az Általános Szerződési Feltételekben.

Fontos számunkra, hogy elégedett légy a termékünkkel, így ha bármi kérésed vagy kérdésed van a termékkel vagy a vásárlással kapcsolatban, keress bennünket bizalommal a lenti elérhetőségek valamelyikén, és mi örömmel válaszolunk, segítünk!